الاثنين، 7 مارس 2011

عن كل الناس يا حبيبتى هبعدك

اسف مش قصدى عن الناس ابعدك
يا حبيبتى انا بس عايز ااكد كلمة من زمان قلتها
 انا اتخلقت عشان اسعدك
 انا بوعدك
 لو كل الناس مليانة احساس
 وقلوبها ماس عنهم بردة هبعدك
وهفضل اوعدك
 حبك اللى خلانى غير البشر _اللى علانى عن الناس وسكنى القمر
 يخلينى اوعدك اعيش العمر بس عشان اسعدك
وهعترف عن كل الناس انا هبعدك
هحجبك بس مش قصدى احبسك
انا بس عايز اونسك بحبى ليكى دا انا بعشقك
 وهفضل اوعدك
 لو حب الناس اللى قلوبها لسا ماس ليكى عدا حدود الاحساس
انا بردة هبعدك
عارفة لية ؟ 
لانى انا اللى خلقنى ربنا عشان اسعدك
 اللى جوايا ليكى غير حب البشر للبشر _اللى جوايا نور فاق نور الشمس والقمر _اللى جوايا ضلة  فاقت حلاوتها فى الصحارى ضل الشجر
 فاقت حلاوتها دفا النار فى عز المطر
 عشان كدا والف مرة اكتر من كدا
 انا بوعدك
 وحياة حبى ليكى عن كل الناس هبعدك
 وهفضل اوعدك واحلفلك تصدقى انى انا
 اللى خلقنى ربنا عشان اسعدك
 بحبك

هناك تعليق واحد: