الثلاثاء، 3 مايو 2011

يعنى اية سمر


كل اللى عرفونا سالونى عنك وقالولى سمر يعنى اية ؟؟تعنى ليك اية ؟؟ والكل استغرب من ردى 
عارفة ردى كان ومازال وهيفضل اية    ...سمر ولا حاجة ولا اى حاجة 
خايف تستغربى زيهم وتكونى مش عارفة انتى اية وحبى ليكى اية يا نن عنيا 
انا هقولك واقول للكل لية انا قلت عليى انك ولا حاجة  ..لانك 
فوق وصف البشر للبشراعلى من مدحك حتى انك زى القمر ومهما علا فى حبك الاحساس يصعب على الناس تخيل ان فية قلب بدل الدم بيجرى فية نور وبدل الاحساس ماس
عارفة خفت اقول عليكى ملاك يتهمونى انى ايمانى ضعيف بس انا لا ايمانى ضعيف ولا عمر قلبى كان خفيف انا بس مؤمن انك نعمة ربنا عليا ومتأكد ان حبى ليكى بالشكل دة طاعة  
اللى محدش يعرفة ان الغرق فيكى نجاة والجنون بيكى قمة العقل والتوهة فيكى هداية والعشق فيكى طاعة وايمان والبعد عنك بس هوا دة الجنان 
بحبك قلت عليكى انك ولا حاجة لان صدقينى لوصفى فيكى مش محتاجة انتى فوق وقبل وبعد واغلى من اى حاجة انى ليا يعنى
جنة ربنا ليا
روحى ونن عنيا
اغلى الناس عليا
عمرى وسنينى الجاية
امى واختى وبنتى وبلدى
انا اللى غلبنى الشوق عليكى وزاد فى قلبى حنين اليكى وتوة وطوق نجاتى بايديكى ومهما اغرق فى بحر الحب عارف ان شطى نن عنيكى
انا بحبك 

هناك تعليق واحد:

  1. و انا مجنونه بيك انت ربنا ما يحرمنى منك ابدا و يخليك ليا و يرجعك ليا بالف سلامه

    ردحذف